Nabór na stanowisko urzędnicze – Referent w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Białobrzegach - rozstrzygnięty
STAROSTA BIAŁOBRZESKI
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE – REFERENT W WYDZIALE KOMUNIKACJI
STAROSTWA POWIATOWEGO W BIAŁOBRZEGACH
umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony, wymiar czasu pracy – pełny etat
I. Wymagania niezbędne kandydata:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku pracy.
6. Wykształcenie: średnie z udokumentowanym dwu letnim stażem pracy w jst.
7. Znajomość przepisów prawa z zakresu:
a) ustawy o samorządzie powiatowym,
b) Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
c) Kodeksu Cywilnego,
d) ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisy wykonawcze do ustawy,
e) ustawy o ochronie danych osobowych,
f) ustawy o kierujących,
g) ustawy o dostępie do informacji publicznej,
oraz umiejętność ich praktycznego stosowania.
8. Obsługa komputera i innych urządzeń biurowych.
9. Obsługa programów: pakiet MS Office, EZD, ePUAP.
II. Wymagania dodatkowe :
1. Odpowiedzialność, wnikliwość i dokładność.
2. Zdolności analityczne i umiejętność dobrej organizacji pracy
3. Samodzielność w realizacji zadań, odporność na stres.
4. Umiejętność logicznego myślenia, pracy w zespole oraz komunikatywność.
III. Zadania szczegółowe :
1. rejestracja czasowa i stała pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2. wymiana dowodów rejestracyjnych z urzędu.
3. dokonywanie wpisów adnotacji i zmian danych w pozwoleniu czasowych, dowodzie rejestracyjnym i karcie pojazdu.
4. wydawanie wtórników: tablic rejestracyjnych, pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, znaków legalizacyjnych, kart pojazdów, nalepek kontrolnych.
5. przyjmowanie zgłoszeń sprzedaży pojazdu.
6. wyrejestrowywanie pojazdów w przypadku: zniszczenia (kasacji) pojazdu, kradzieży pojazdu, wywozu pojazdu z kraju, jeżeli pojazd został zarejestrowany lub zbyty za granicę, zniszczenia (kasacji) pojazdu za granicą, udokumentowanej trwałej i zupełnej utraty posiadania pojazdu bez zmiany w zakresie prawa własności.
7. wycofanie czasowe pojazdów.
8. kierowanie pojazdów na dodatkowe badanie techniczne w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagrażają bezpieczeństwu ruchu lub naruszają wymagania ochrony środowiska.
9. zwracanie dowodu rejestracyjnego zatrzymanego przez Policję (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyny uzasadniającej jego zatrzymanie.
10. wydawanie decyzji o nadanie cech identyfikacyjnych pojazdu oraz wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej.
11. zakładanie i prowadzenie indywidualnych teczek akt pojazdów
12. wydawanie zaświadczeń dot. rejestracji pojazdów.
13. przygotowywanie tablic rejestracyjnych do złomowania.
14. prowadzenie korespondencji w zakresie rejestracji pojazdu,
15. przyjmowanie wniosków od kierowców w sprawie praw jazdy i pozwoleń do kierowania tramwajem.
16. wydawanie praw jazdy.
17. przygotowywanie dokumentów do archiwum.
IV. Wymagane dokumenty :
1. Życiorys (c.v.),
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Białobrzegach,
3. List motywacyjny,
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych,
6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (treść zgodna z art. 6 ust.3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. ustawa o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)
7. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku trwającego stosunku pracy celem udokumentowania stażu pracy,
8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
9. Oświadczenie o stanie zdrowia,
10. Oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach,
11. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 25 lipca 2017 r.:
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białobrzegach, Plac Zygmunta Starego 9,
- pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Białobrzegach – z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Referenta w Wydziale Komunikacji”,
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną. Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: w miesiącu czerwcu 2017 r. w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach przekroczył 6%.
Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z procedurą naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach zatwierdzoną Zarządzeniem Starosty Białobrzeskiego Nr 46/2014 z dnia 10 października 2014r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Białobrzegach (www.bialobrzegipowiat.pl), w BIP oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach.
Po przeprowadzeniu procedury naboru w przeciągu jednego miesiąca istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z procesem rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922z późn zm.)
Białobrzegi, dn. 10 lipca 2017 r.
Starosta Białobrzeski
Andrzej Oziębło