2019-10-15

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarz Powiatu

STAROSTWO POWIATOWE W BIAŁOBRZEGACH

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

SEKRETARZ POWIATU

 

(nazwa stanowiska pracy)

 

umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,

wymiar czasu pracy - 1 etat

                                  

proponowany termin zatrudnienia 04.11.2019 r.

 

I.    Wymagania niezbędne kandydata:

1.      Posiadanie obywatelstwa polskiego.

2.      Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

3.      Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4.      Nieposzlakowana opinia.

5.      Wykształcenie: wyższe, zgodne z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku Sekretarza lub studia podyplomowe w tym zakresie (preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie).

6.      Staż pracy: co najmniej 4 letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach
o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.

7.      Znajomość regulacji prawnych z zakresu Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o dostępie do informacji publicznej, Ustawy o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy
o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej
oraz ustawy prawo zamówień publicznych.

8.      Umiejętność obsługi programów Microsoft Word, Excel.

 

II. Wymagania dodatkowe :

1.      Kompetencje kierownicze.

2.      Znajomość zasad techniki legislacyjnej.

3.      Odpowiedzialność, wnikliwość i dokładność.

4.      Zdolności analityczne i umiejętność dobrej organizacji pracy.

5.      Samodzielność w realizacji zadań, odporność na stres.

6.      Umiejętność logicznego myślenia, pracy w zespole oraz komunikatywność.

 

 III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym :

 

1.      Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Starostwa, a w szczególności:

1)      opracowywanie projektu Statutu Powiatu i projektów jego nowelizacji,

2)      opracowywanie projektów Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy, Regulaminu Wynagradzania oraz innych aktów prawnych mających wpływ na sprawną organizację i funkcjonowanie Starostwa oraz projektów ich nowelizacji,

3)      uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Powiatu z głosem doradczym,

4)      nadzór nad organizacją pracy Starostwa,

5)      sprawowanie w imieniu Starosty nadzoru nad wykonywaniem bieżących zadań przez komórki organizacyjne Starostwa, zwłaszcza nad prawidłowym i terminowym załatwianiem spraw, przestrzeganiem Regulaminu Organizacyjnego i Regulaminu Pracy,

6)      sprawowanie nadzoru i kontroli nad opracowywaniem projektów oraz zmian regulaminów, zarządzeń i innych przepisów wewnętrznych,

7)      nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z doskonaleniem kadry pracowniczej i usprawnieniem pracy w Starostwie,

8)      koordynowanie i prowadzenie  spraw z zakresu kontroli zarządczej w Starostwie,

9)      prowadzenie kontroli w wydziałach Starostwa, jednostkach organizacyjnych oraz innych podmiotach podlegających kontroli,

10)  sporządzanie rocznego planu kontroli oraz sprawozdanie z jego wykonania,

11)  prowadzenie kontroli dotyczącej organizacji i funkcjonowania komórek organizacyjnych Starostwa, załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej oraz realizacji aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty,

12)  kontrola realizacji wniosków pokontrolnych,

13)  udział na polecenie Starosty w kontrolach jednostek organizacyjnych Powiatu i właściwych służbach, inspekcjach i strażach,

14)  analiza materiałów pokontrolnych i opracowywanie wniosków w celu eliminacji uchybień i polepszania efektywności działania Starostwa,

15)  przygotowywanie sprawozdawczości rocznej z działalności starostwa i jednostek organizacyjnych,

16)  współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi powiatu,

17)  koordynowanie i kontrola rozpatrywania skarg, wniosków i petycji,

18)  prowadzenie książki kontroli Starostwa Powiatowego,

19)  prowadzenie spraw z zakresu nieodpłatnych porad prawnych i poradnictwa obywatelskiego. 

 

2.      Koordynowanie całokształtu zagadnień organizacyjno - technicznych dotyczących współpracy z Zarządem Powiatu powiatowych jednostek organizacyjnych, służb, inspekcji i straży oraz współpracy Zarządu Powiatu z Radą Powiatu.

3.      Prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów oraz referendum na terenie Powiatu.

4.      Bezpośredni nadzór nad funkcjonowaniem Wydziałów oraz samodzielnych stanowisk pracy.

5.      Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Starosty.

6.      W razie nieobecności Starosty i Wicestarosty funkcje kierownika Starostwa pełni Sekretarz Powiatu. W takim przypadku przysługują mu wyłącznie uprawnienia Starosty jako kierownika Starostwa.

7.   Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw.  

8.   Inne sprawy wynikające z obowiązujących przepisów prawa, merytorycznie związane    

      z zadaniami wydziału.

9.      Prowadzenie spraw w zakresie udzielania informacji publicznej.

10.  Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w Starostwie Powiatowym.

11.  Dekretowanie pism przychodzących do Starostwa Powiatowego.

IV. Wymagane dokumenty :

1.      Życiorys (c.v.).

2.      Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Białobrzegach.

3.      List motywacyjny.

4.      Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.

5.      Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
 z pełni praw publicznych.

6.       Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (treść zgodna z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. ustawa o pracownikach samorządowych

Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).

7.      Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku trwającego stosunku pracy celem udokumentowania stażu pracy.

8.      Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

9.      Oświadczenie o stanie zdrowia.

10.  Oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą naboru na wolne stanowisko urzędnicze       

w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach.

11.  Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 29.10.2019 r.
do godz. 15.30.

 

- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białobrzegach, Plac Zygmunta Starego 9,

- pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Białobrzegach - z dopiskiem:

Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Powiatu”.

 

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 

Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną. Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.

Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: w miesiącu wrześniu 2019 r. w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach przekroczył 6%.

Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z procedurą naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach zatwierdzoną Zarządzeniem Starosty Białobrzeskiego Nr 46/2014 z dnia 10 października 2014 r.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Białobrzegach (www.bialobrzegipowiat.pl), w BIP oraz  na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach.

Po przeprowadzeniu procedury naboru w przeciągu jednego miesiąca istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.

 

 

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z procesem rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach, zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000
 z późn. zm.)

 

 

 

 

Białobrzegi, dnia 15.10.2019 r.

Sylwester Korgul

 

 

 

 

Administratorem danych jest Starostwo Powiatowe w Białobrzegach. Przetwarzamy Państwa dane wyłącznie w celu wykonywania zadań Administratora, które wynikają z przepisów prawa oraz zadań wykonywanych w interesie publicznym. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i wniesienia sprzeciwu. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie bialobrzegipowiat.pl w zakładce RODO. Ochrona danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach.

 

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..