Nabór na stanowisko urzędnicze - księgowy w Wydziale Finansowym
Białobrzegi, dnia 16.05.2018
STAROSTWO POWIATOWE W BIAŁOBRZEGACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
KSIĘGOWY
W WYDZIALE FINANSOWYM
(nazwa stanowiska pracy)
umowa o pracę na czas określony tj. 3 miesiące, wymiar czasu pracy – pełny etat
I. Wymagania niezbędne kandydata:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku pracy.
6. Wykształcenie: wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne z elementami rachunkowości w programie nauczania.
7. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa:
a) Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1868, z późn. zm.);
b) Ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2077z późn. zm.);
c) Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. 2017 r., poz. 1257z późn. zm.)
d) Ustawy o rachunkowości(Dz. U. z 2018 r., poz. 395z późn. zm.);
e) Ustawa o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1311 z późn. zm.);
f) Ustawa o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 r., poz. 902z późn. zm.)
g) Rozporządzeń wykonawczych opublikowane do ww. ustaw.
8. Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości budżetowej.
9. Umiejętność obsługi komputera i oprogramowania MS OFFICE.
10. Umiejętność redagowania pism.
11. Umiejętność logicznego myślenia, selekcji informacji.
II. Wymagania dodatkowe :
1. Odpowiedzialność, wnikliwość i dokładność.
2. Zdolności analityczne i umiejętność dobrej organizacji pracy.
3. Samodzielność w realizacji zadań, odporność na stres.
4. Umiejętność logicznego myślenia, pracy w zespole oraz komunikatywność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym :
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych Starostwa Powiatowego, jako jednostki budżetowej oraz rejestrów związanych z innymi pomocniczymi rachunkami bankowymi, niebędącymi w zakresie obowiązków innych pracowników Wydziału.
2. Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych prowadzonych ksiąg rachunkowych.
3. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, z operacji finansowych oraz finansowych Starostwa Powiatowego, jako jednostki budżetowej.
4. Prowadzenie rejestrów na potrzeby rozliczenia podatku od towarów i usług VAT wynikających z prowadzonych ksiąg rachunkowych.
5. Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
6. Naliczanie umorzeń i amortyzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
7. Archiwizacja dowodów księgowych i dokumentów finansowych.
IV. Wymagane dokumenty :
1. Życiorys (c.v.).
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Białobrzegach.
3. List motywacyjny.
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych.
6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (treść zgodna z art. 6 ust.3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. ustawa o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 r., poz. 902 z późn. zm.).
7. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku trwającego stosunku pracy celem udokumentowania stażu pracy.
8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
9. Oświadczenie o stanie zdrowia.
10. Oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach.
11. Własnoręcznie podpisana Klauzula Zgody - według wzoru dostępnego na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Białobrzegach.
12. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 30 maja 2018 r. do godz. 15.30:
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białobrzegach, Plac Zygmunta Starego 9,
- pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Białobrzegach – z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Księgowy w Wydziale Finansowym”
Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną. Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: w miesiącu kwietniu 2018 r. w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach nie przekroczył 6%.
Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z procedurą naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach zatwierdzoną Zarządzeniem Starosty Białobrzeskiego Nr 46/2014 z dnia 10 października 2014 r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Białobrzegach (www.bialobrzegipowiat.pl), w BIP oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach.
Po przeprowadzeniu procedury naboru w przeciągu jednego miesiąca istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z procesem rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922 z późn zm.)
Starosta Białobrzeski
Andrzej Oziębło