STAROSTWO POWIATOWE W BIAŁOBRZEGACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
PODINSPEKTOR
W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI
(nazwa stanowiska pracy)
umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony, wymiar czasu pracy – pełny etat
I. Wymagania niezbędne kandydata:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku pracy.
6. Wykształcenie: wykształcenie wyższe geodezyjne lub pokrewne.
7. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa:
a) Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.);
b) Ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U.2017.2101 t.j.);
c) Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U.2017.1257 t.j);
d) Ustawy o gospodarce nieruchomościami;(Dz.U.2018.121 t.j);
e) Rozporządzeń wykonawczych opublikowane do ww. ustaw.
8. Umiejętność obsługi komputera i oprogramowania MS OFFICE, Ewmapa, Ewopis, Ośrodek.
9. Umiejętność redagowania pism.
10. Umiejętność logicznego myślenia, selekcji informacji.
II. Wymagania dodatkowe :
1. Odpowiedzialność, wnikliwość i dokładność.
2. Zdolności analityczne i umiejętność dobrej organizacji pracy.
3. Samodzielność w realizacji zadań, odporność na stres.
4. Umiejętność logicznego myślenia, pracy w zespole oraz komunikatywność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym :
1. Prowadzenie baz danych ewidencji gruntów i budynków.
2. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zmian objętych bazami ewidencji gruntów i budynków.
3. Sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych
ewidencją gruntów i budynków.
4. Wykonywanie wypisów i wyrysów z baz danych ewidencji gruntów.
5. Przygotowywanie decyzji, postanowień z zakresu ewidencji gruntów i budynków i gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
IV. Wymagane dokumenty :
1. Życiorys (c.v.).
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Białobrzegach.
3. List motywacyjny.
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych.
6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (treść zgodna z art. 6 ust.3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. ustawa o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
7. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku trwającego stosunku pracy celem udokumentowania stażu pracy.
8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
9. Oświadczenie o stanie zdrowia.
10. Oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach.
11. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 21 lutego 2018r. do godz. 15.30:
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białobrzegach, Plac Zygmunta Starego 9,
- pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Białobrzegach – z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości”
Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną. Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: w miesiącu styczniu 2018 r. w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach przekroczył 6%.
Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z procedurą naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach zatwierdzoną Zarządzeniem Starosty Białobrzeskiego Nr 46/2014 z dnia 10 października 2014r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Białobrzegach (www.bialobrzegipowiat.pl), w BIP oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach.
Po przeprowadzeniu procedury naboru w przeciągu jednego miesiąca istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z procesem rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Białobrzegach, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922 z późn zm.
Starosta Białobrzeski
Andrzej Oziębło